1.1.Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės ir nuostatos (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes elektroninėje parduotuvėje www.ocdeco.lt (toliau – Pirkėjas), ir Oksanos Kalvaitienės individuali veikla Nr. 203509 (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę.
1.2.Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Tiekėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu ocdeco.lt internetinėje parduotuvėje susijusios nuostatos.
1.3. Pirkti ocdeco.lt internetinėje parduotuvėje turi teisę visi juridiniai ir fiziniai asmenys sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka bei nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis.
1.4. Pirkėjas, patvirtindamas taisykles, garantuoja, kad, remiantis taisyklių 1. 2. punktu, turi teisę pirkti prekes ocdeco.lt internetinėje parduotuvėje.
1.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Tiekėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą ir susipažinęs su Tiekėjo taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ (žr. 5 punktą „Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai“).
2.1. Užsisakyti prekes ocdeco.lt internetinėje parduotuvėje Pirkėjas gali įvesdamas užsakymo formavimo metu prašomus nurodyti duomenis.
2.2. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog Pirkėjo pateikti asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo ocdeco.lt internetinėje parduotuvėje, Tiekėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais. Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir/arba telefonu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes ocdeco.lt internetinėje parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su ocdeco.lt internetine parduotuve, pranešdamas Tiekėjui apie tai el. paštu, išskyrus atvejus, kai prekės siuvamos pagal išankstinį Pirkėjo užsakymą ar indivudialų prekės pritikymą klientui.
3.3. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.
3.4. Jeigu pasikeičia Pirkėjo duomenys, pateikti užsakymo formoje, Pirkėjas privalo juos atnaujinti nedelsdamas.
3.5. Pirkėjas, naudodamasis ocdeco.lt internetine parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.
4.1. Tiekėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis ocdeco.lt internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2.Tiekėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą ocdeco.lt internetinėje parduotuvės užsakymo formoje ir neperleisi jos tretiesiems asmenims.
4.3. Tiekėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.
4.4. Tiekėjas turi teisę keisti prekių asortimentą internetinėje parduotuvėje ocdeco.lt, taip pat prekių asortimentas gali skirtis nuo prekių, esančių kitose prekybos vietose.
5.1. Pirkėjas atsiskaityti už prekes gali naudojantis el. bankininkystės sistema, skaičiuojamas 5% WIX platformos aptarnavimo mokestis* nuo perkamos prekių sumos įdėtos į prekių krepšelį. Pinigus Pirkėjas perveda į ocdeco.lt internetinės parduotuvės atsiskaitomąją sąskaitą WIX sistemoje. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kurio el. bankininkystės sistemoje vyksta piniginės operacijos.
5.2. Užsakymo metu į nurodytą el. pašto dėžutę Pirkėjas gauna laišką su apmokėjimo nurodymais. Įvykdžius apmokėjimą, Pirkėjas gauna apmokėjimo patvirtinimą ir užsakymas yra pradedamas vykdyti.
5.3. Prekės išsiunčiamos per 5 d.d. nuo užsakymo apmokėjimo.
5.4. Ocdeco.lt internetinėje parduotuvėje Pirkėjas internetu gali pirkti 7 dienas per savaitę, 24 val. per parą. Užsakymai telefonu, el. paštu priimami nustatytomis darbo valandomis.
5.5. Sutartis įsigalioja nuo to momento, kai Pirkėjas, pirkdamas internetu, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Tiekėjas jį patvirtina.
5.6. Prekių kainos ocdeco.lt internetinėje parduotuvėje nurodomos eurais, įskaitant PVM.
5.7. Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.
5.8. Pirkėjui neįvykdžius mokėjimo per 24 valandas, užsakymas atšaukiamas.
WIX platformos aptarnavimo mokestis* – Lietuvos ir užsienio sistemos bankinių operacijų mokestis
6.1. Prekės pristatomos per 5 d.d. nuo užsakymo apmokėjimo dienos. 6.2. Prekių pristatymas vykdomas visoje Lietuvoje. Prekes pristatome LP Express paštomatais arba Lietuvos paštu, jei jūsų nurodytoje gyvenamojoje vietoje nėra paštomato.
6.3. Prekių pristatymas visoje Lietuvoje – NEMOKAMAS, jei prekių krepšelis daugiau nei 50eur..
6.4. Pristatant prekes į užsienio valstybes, pristatymo mokestį apmoką pirkėjas. Tiksli pristatymo suma derinama užsakymo metu.
6.5. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą, pašto kodą, nurodyti tikslų savo telefono numerį.
6.6. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Tiekėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
6.7. Pirkėjas įsipareigoja priimti prekes sekančią dieną nuo pranešimo gavimo, kad jam bus rytoj pristatyta siunta. Pirkėjui nepriėmus ir/ar neatsiėmus siuntos ji vežama pakartotinai. Dėl pakartotinų pristatymų Tiekėjas turi teisę apmokestinti Pirkėją, jei dėl šių pristatymų bus patirtos papildomos išlaidos.
6.8. Prekes pristato Tiekėjas, Tiekėjo įgaliotas atstovas (kurjeris) arba Pirkėjas atsiima artimiausiame pašto skyriuje, siuntų terminaluose arba ocdeco.lt ofise, priklausomai nuo to, kokį pristatymo būdą pasirinko Pirkėjas.
6.9. Tiekėjas pristato Pirkėjui prekes, vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Tiekėjo nepriklausančių aplinkybių.
6.10. Visais atvejais Tiekėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos, arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės, arba dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo Tiekėjo.
6.11. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Tiekėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje. Jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės, prekės yra nekokybiškos, arba jų kiekis neatitinka užsakymo.
6.12. Pirkėjas, pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus, privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas, arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų, Tiekėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją, dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
6.13. Pirkėjas, savo nuožiūra negali keisti prekių pristatymo adreso, kai siunta yra išvežta. Jeigu pristatymo vieta yra pakeičiama asmeniškai tariantis su kurjeriu, ar kita pristatymą teikiančia tarnyba, Tiekėjas neatsako už siuntų pristatymo termino vykdymą bei turi teisę papildomai apmokestinti Pirkėją už patirtas papildomas išlaidas dėl savavališko kliento pristatymo adreso pakeitimo esant išsiųstai siuntai. (Patirtos išlaidos gali būti padengiamos, išrašant papildomą sąskaitą Pirkėjui, arba išskaičiuojamos iš grąžinamų prekių sumos.
7.1. Tiekėjas neatsako už tai, kad ocdeco.lt internetinėje parduotuvėje esančios prekės spalva, ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos, dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
7.2 Tiekėjas atsako už ocdeco.lt internetinėje svetainėje pateiktas prekes ir jų kokybę.Jei manote,kad įsigijote netinkamos kokybės prekę (CK 6.2287 str. 10 p.) galite pasinaudoti prekės garantojos galimybe. Primename, kad visoje ES prekėms suteikiama mažiausiai 24 mėn. garantija. Norėdamas pasinaudoti garantija, Pirkėjas turi pateikti rašytinį prašymą, kuriame nurodo priežastį (prekės trūkumą), kartu su prekės įsigijimo dokumentu.
8.1. Jeigu www.ocdeco.lt internetinėje parduotuvėje nusipirkote nekokybišką prekę, ją galite grąžinti vadovautis Civilinio kodekso nuostatomis.
8.2. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė prieš tai neaptarus jos trūkumų, pirkėjas turi teisę reikalauti, o “Ocdeco”prekės ženklas įsipareigoja:
*pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
*atitinkamai sumažinti prekės kainą;
*grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
*Nekokybiškos prekės grąžinimo atveju, pristatymo išlaidos nėra grąžinamos.
*Nustačius, kad prekė buvo sugadinta dėl pirkėjo kaltės, prekė pirkėjui grąžinama tik apmokėjus grąžinimo, pakartotinio siuntimo (jeigu pirkėjas nepageidauja prekės atsiimti biure) ir prekės kokybės įvertinimo išlaidas, jeigu tokios buvo.
* Individualūs užsakymai ar prekės pritaikytos būtent klientui yra NEGRĄŽINAMOS.
8.3. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas vadovaujantis Civilinio kodekso nuostatomis. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka klientas (už grąžinamos prekės grąžinimo išlaidas pinigai negrąžinami).
Kokybiškos prekės grąžinimo sąlygos:
*Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
*Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
*Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (jeigu turėjo suteiktą plombą, būtinai būti su ja, jokiu būdu negali būti pažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, nepažeistas audinys ar kiti elementai ir kt.).
*Grąžinant ar keičiant kokybiškas prekes, prekių grąžinimo išlaidos ir WIX platformos aptarnavimo mokestis* tenka Pirkėjui.
*Kokybiškos prekės grąžinimo atveju, pristatymo išlaidos ir aptarnavimo mokestis nėra grąžinami.
* Individualūs užsakymai ar prekės pritaikytos būtent klientui yra NEGRĄŽINAMOS.
*Prekių grąžinimas adresuojamas žemiau nurodytais kontaktais:
OCDECO APRANGA
+37067348281
info@ocdeco.lt
OMNIVA paštomatas
Moravų g. 7, MAXIMA, Vilnius, LIETUVA
8.4.Prieš grąžinant prekę, bet ne vėliau kaip per 14 dienų po prekių pristatymo, pirkėjas turi informuoti apie grąžinamas prekes:
* Parašydamas mums el.laišką arba įdėdamas į siuntą laisva forma prekių grąžinimo prašymą.
8.4.1.Prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje, pagal nurodytą komplektaciją, turi būti visos komplektuojamosios dalys.
NEPAMIRŠKITE LAISVOS GRĄŽINIMO FORMOS ĮDĖTI Į SIUNTĄ.
Taip grąžinamos prekės bus greičiau identifikuojamos ir pats pinigų grąžinimo procesas trumpesnis.
Nekokybiškų prekių grąžinimo ir pakeistų kokybiškomis prekėmis siuntimo išlaidas apmoka “Ocdeco”.
8.5.Dėl skundų įsigijus netinkamos kokybės prekes
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse – /index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
WIX platformos aptarnavimo mokestis* – Lietuvos ir užsienio sistemos bankinių operacijų mokestis.
9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų užsakymo formoje, Tiekėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
9.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis ocdeco.lt internetine parduotuve.
9.3. Tiekėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Tiekėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
10.1. Jei internetinėje parduotuvėje Pirkėjui patinkančios prekės yra išparduotos, jis turi galimybę atlikti individualų užsakymą.
10.2. Individualaus užsakymo metu Pirkėjas pateikia Tiekėjui reikiamus išmatavimus ir kitą, su užsakymu susijusią informaciją, kad Tiekėjas galėtų pradėti vykdyti užsakymą.
10.3. Tiekėjas neatsako už netinkamai įvykdytą individualų užsakymą, jei Pirkėjas užsakymo metu pateikė neteisingus duomenis ar persigalvojo gavus užsakytą prekę,
10.4. Individualūs užsakymai ar kitaip būtent klientui ir tik jam pritaikytos prekės ir/ar siūviniai yra NEGRĄŽINAMI.
10.4. Individualūs užsakymai gali būti vykdomi tik susisiekus asmeniškai svetainėje nurodytais kontaktais.
10.5. Pirkėjas patvirtina, kad susipažino su visomis Pirkimo taisyklėmis ir žino visus punktus, susijusius su individualiais užsakymais.